Meedenken in de positionering van het merk in een consoliderende markt. De positionering is voortgekomen door het gehele bedrijf input te laten leveren over hoe zij het merk voor ogen hebben. De kracht zit immers in het DNA van het bedrijf, de mensen. Vanuit hier zijn de bedrijfswaarden, organisatiestructuur én doelstellingen geformuleerd.
Als online uitgeverij heeft QV Concepts een diversiteit aan proposities en doorlopend nieuwe initiatieven. Hierdoor is verbastering van de eigen merkidentiteit snel aan de orde.
Bespoke helpt de identiteit van de QV over alle proposities scherp te houden en ondersteund tijdens de lancering van nieuwe initiatieven door deze krachtig te formuleren en te activeren.
Als Digital Agency heeft Cross Internet sinds 2006 een sterke propositie en doorlopend groeiend team van specialisten. Bespoke zorgt voor aanvullende sturing en training aan de teamleden en heeft daardoor inzicht als buitenstaander in de processen en mogelijke obstakels. Hieruit wordt het management geadviseerd over de te varen koers, financiën en doelstellingen.
Een afhankelijke, non-profit, strategische sparringpartner binnen de energietransitie. Metalot balanceert tussen onderzoek en marktapplicatie, een spanningsveld waar een zeer concrete profilering en positionering vereist is om als werkelijk 'onafhankelijk' orgaan te fungeren. Dit vereist een doorgronde aanpak middels verdieping in alle stakeholders, opzoeken van de grenzen om deze af te bakenen en dit alles vertalen in een delicaat verhaal zonder wollig te zijn.
De naam achter meerdere webshops die iedere moeten passen binnen de visie en strategie van BinQ. Een uitdaging omdat er meerdere doelgroepen én kanalen bij komen kijken. Bespoke helpt bij het scherp zetten van de strategie, merkbeleving, positionering en waar nodig; aansturing van teamleden. Alles gericht op het sterk neerzetten van ieder e-commerce initiatief.